- Úvodní stránka obchodu
- Příslušenství
- Volkswagen kolekce
- Golf 8 kolekce
- GTI kolekce
- Akční nabídka a Výprodej
- ID. kolekce
- "R" kolekce
- Heritage a T1 kolekce
- California kolekce
- Příslušenství
- Móda
- Zavazadla
- Kožené zboží
- Lifestyle
- Modelová auta
- Klíčenky
- Hodinky / šperky
- Hračky
-
Zavřít
- Příslušenství
- Volkswagen kolekce
- Golf 8 kolekce
- GTI kolekce
- Akční nabídka a Výprodej
- ID. kolekce
- "R" kolekce
- Heritage a T1 kolekce
- California kolekce
-
Příslušenství
- Všechno v Příslušenství
-
Navigační systémy
-
MOON eMobility
-
Multimédia
-
Elekropříslušenství
-
Disky z lehkých slitin
-
Autokosmetika
-
Bezpečnost
-
Standardní příslušenství
-
Telefon
-
Transport
- Móda
- Zavazadla
- Kožené zboží
- Lifestyle
- Modelová auta
- Klíčenky
- Hodinky / šperky
- Hračky
Kategorie obchodu
Úvodní stránka obchoduReklamace
I když se snažíme, aby naše produkty byly té nejvyšší kvality, i přesto se může stát, že se na Vámi zakoupeném zboží objeví závada. V tomto případě můžete zboží reklamovat dvěma způsoby:
Reklamace u vybraných servisním partnerů
Nejrychlejší způsob reklamace je přímo u participujících servisních partnerů pro značky Volkswagen a Volkswagen Užitkové vozy, kteří s Vámi sepíší reklamační protokol a reklamaci vyřídí. Pro reklamaci je potřeba doložit nákupní daňový doklad.
Reklamace poštou
Zboží můžete poslat přímo do firmy Filipa, a.s., kde vaši reklamaci rádi vyřídíme. Výrobek pečlivě zabalte, aby se nepoškodil při přepravě. Přibalte nákupní daňový doklad společně s popisem závady a zašlete na adresu:
Filipa, a.s.
U Přehrady 3204/61
466 01 Jablonec nad Nisou
.................................................. .................................................. ................
Vrácení zboží
Nevyhovující zboží máte možnost vrátit bez udání důvodů do 14 dnů ode dne převzetí zásilky.
Proces vrácení zboží:
Bezplatně přes PPL ParcelShop (v případě reklamace zboží)
1. Nepoškozené, neopotřebované, neznečištěné a kompletní zboží (je-li to možné, také v původním obalu) vložte do přepravního obalu tak, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození.
2. Do zásilky vložte vyplněný Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
3. Na zásilku nalepte přiložený štítek pro zpětné zaslání. V případě, že zboží vracíte v původním přepravním obalu, přelepte původní přepravní etiketu. Pokud jste štítek v zásilce neobdrželi, kontaktujte náš zákaznický servis: pocr@filipa.cz.
4. Zásilku odevzdejte na některý z následujících PPL ParcelShopů, určených pro podání zásilky.
Poštou na vlastní náklady (v případě odstoupení od smlouvy do 14 dnů od zakoupení)
1. Nepoškozené, neopotřebované, neznečištěné a kompletní zboží (je-li to možné, také v původním obalu) vložte do přepravního obalu tak, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození.
2. Do zásilky vložte vyplněný Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
3. Zboží zašlete přepravní společností dle vlastního výběru na adresu:
Filipa, a.s.
U Přehrady 3204/61
466 01 Jablonec nad Nisou
Peníze Vám budou vráceny na stejný účet, ze kterého jste zaplatiti zboží, nejpozději do 14 dní ode dne odstoupení od smlouvy.
Upozorňujeme, že speciální výbava a příslušenství mohou měnit některé parametry vozidla, jako např. hmotnost, valivý odpor nebo aerodynamiku, což může mít za následek odchylky hodnot spotřeby a emisí CO2.